Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/samosvoja

Marketing

Neprimjetno ispružena

Dopizdilo mi je više trčanje, posao, telefon, ufff
Bože kad češ me poslati na odmor?
Kad sam ja ovako luda , uskoči i otjeraj me i molim ti se
pošalji mi nekog ..ma znaš ti već sve..da ne nabrajam!

Prepuštam se sudbini!

Amen!

Nije mi se išlo kući kuhati pa sam navratila na svoju
uobičajenu destinaciju!
Destination unknown!!
Ja o restoranu kao netko o Havajima..
Pa to i jesu Havaji kad te sve čeka gotovo spremljeno i još
kad konobar ima usta od uha do uha..ka gradska pekara!
Afff to volim..))

A ko ne voli?

O dobar dan gospođo..izvolite..nije vas dugo bilo..veli
konobar osmjehom pokazujući svoje u nizu lijepo poredane zube..
Dobar dan mladi gospodine..velim ja njemu i razmišljam
kako je od glave do pete ka metak, samo ga treba opaliti..
Da on zna kakve misli ima Luce..ajmeee, a ko zna možda ni
nebi imao ništa protiv.

Tješim se jelda? Ha ha ha Ma samo razmišljam, barem to
nije zabranjeno..gledati i ne kaniti dirati! A sad vas ubjeđujem
kako nemam pokvarene misli.. hahah
Ma bože sačuvaj! Jaa? Hiii, ma kakvi ni ja kao mnoge moje
prijateljice koje su rodile po duhu svetom ..ne znam šta je kurac.

Juh!
Ajme Luce što toliko prostačiš pa znaš da je i ovdje fin svijet!
:)))
Jeste li danas bili u lovu..pitam ja njega...
Da jesmo jutros rano veli on i nabroja mi šta je sve na meniju,
"šta su ulovili"..ha ha ha
Ali gospođo bili smo jutros i u berbi i imamo za vas svježe sokove.
Svidjelo mi se kakoo mi je konobar uzvratio ..

Volim takve ljude..koji puno ne pitaju, šute i gledaju , sve vide a
ništa ne znaju..ufff Volim i one koji znaju čitati između redova ,
one koji znaju pročitati i pogled i pokret..
A Luce blesavali si pa takvih je jako malo mogla bi ih na prste
jedne ruke nabrojati..

Često se ja osvrnem na ovu temu..možda i prečesto!
Štaš, kad se opariš i na hladno pušeš!

Uglavnom, uglavnom se gleda kako će se podapeti noga
da padneš i razbiješ nos ak ti ga već nitko nije u obitelji razbio pa
si prisiljen tražiti sklonište!

Evakuacijski put! Da.... nažalost! Znači oš il neš moraš iz svoje kuće..

E boga mi ne znam bili se to meni dogodilo.Ne znam..Ne vjerujem!

Nedam na se!

Aliii podase? Ooooo... itekako ! :)))

Amen!

Vaša riba zvana Luce..

Hvala svima na komentarima!





Post je objavljen 15.03.2008. u 11:00 sati.